poniedziałek, 28 marca 2011

Branzoletka "Noc Kairu" / Bracelet "Nuit du Caire"


     I oto moja najnowsza branzoletka, ktora nazwalam "Noca Kairu" (tak naprawde nazywaja sie tak kamienie tworzace centralna czesc branzoletki). Branzoletke ta wypatrzylam juz jakis czas temu na stronie AUNTIES BEADS. Poczatkowo nie za bardzo mi sie ona podobala. Wydawala mi sie dziwna. Przekonala mnie do jej zrobienia Asienka, ktora po wizycie u mnie wziela sie za tworzenie z koralikow "rocaille" :) Pomyslalam sobie, czemu nie, sprobuje, no i wyszla: urokliwa i pastelowa. 
     
     Do jej zrobienia potrzebowalam : 
- 26 sztuk kamienia "Noc Kairu" 6mm
- 52 sztuki perelek Swarovskiego 4mm (we Francji nazywaja sie "toupies" a po polsku nie mam pojecia), kolor to: Light grey opal.
- Okolo 500 perelek MIYUKI, n°11, koloru : galvanized semi-frosted champagne
- 3m zylki (0,25mm)
- zapiecie w formie "T" ze srebra 925


     Voici mon nouveau bracelet que j'ai appelé "Nuit du Caire" (en vérité c'est le nom des rondes qui constituent le centre du bracelet). J'ai vu ce bracelet pour la première fois sur le site internet AUNTIES BEADS. Je dois vous avouer qu'à la première vue j'ai pas eu de coup de foudre pour ce bracelet, il me paraissait "bizarre". C'est mon amie Asia qui est venue me voir à Paris qui m'a donné envie de le faire. Je me suis dit, pourquoi pas j'essaye et je verrai plus tard : et voilà un bracelet sympathique dans les couleurs pastels :)

     Pour faire ce bracelet il vous faut :
- 26 rondes "Nuit du Caire" de 6mm
- 52 toupies Swarovski de 4mm, ici couleur : Light grey opal
- Environ 500 perles MIYUKI n°11, couleur : galvanized semi-frosted champagne
- 3m du fil de nylon (0,25mm)
- un fermoir en forme de "T" en argent 925




Komentarze (1):

30 marca 2011 22:14 , Blogger Jeanne pisze...

Pięknie Ci wyszła :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna