sobota, 16 kwietnia 2011

Moja ulubiona kwiaciarnia : Patrick Allain / Patrick Allain : mon fleuriste préféré


     Chcialam Wam przedstawic dzisiaj moja ulubiona paryska kwiaciarnie:

PATRICK ALLAIN
51, rue Saint Louis En L'Ile
75004 Paris

     Znajduje sie ona obecnie na Ile Saint Louis (kiedys byla na rue Saint Antoine), a widac ja z daleka gdyz jest to maly butik a kwiaty sa porozstawiane na chodniku i rozswietlaja swymi kolorami ulice Paryza. Jak tylko mam okazje obdarowac kogos kwiatami to ide tylko tam. Mimo iz butik jest malutki, wybor kwiatow jest niesamowicie duzy a jakosc widac na rzut oka! Jesli chodzi o ceny to sa one bardzo przyzwoite, w kazdym razie ja u Patrick'a Allain'a zawsze znajde cos pieknego :)

***

     Je voulais vous présenter aujourd'hui mon fleuriste parisien préféré:

PATRICK ALLAIN
51, rue Saint Louis En L'Ile
75004 Paris
     
     Je l'ai connu quand il était encore installé rue Saint Antoine, maintenant sa boutique se trouve sur L'Ile Saint Louis. On le voit de loin, car cette petite boutique présente ses fleurs sur le trottoir et ça fait un effet incroyable!  Même si la place dans la boutique est limitée le choix des fleurs est énorme, sans parler des prix qui sont très abordables. Dès que j'ai la possibilité d'offrir des fleurs je me rends chez Patrick Allain. Moi personnellement j'y trouve tout le temps mon bonheur :)




Komentarze (4):

17 kwietnia 2011 23:40 , Anonymous Anonimowy pisze...

T'as raison c'est vraiment troooop beau :)
Laurie

 
19 kwietnia 2011 23:13 , Blogger Jeanne pisze...

Piękna jest ta kwiaciarnia :)a to jest ta nie daleko Ciebie?

 
20 kwietnia 2011 11:08 , Blogger Unknown pisze...

Tak Asiu przechodzilysmy kolo niej wiele, wiele razy :)

 
22 kwietnia 2011 23:01 , Blogger Jeanne pisze...

Pamiętam :) ale następnym razem musimy tam się zatrzymać na dłużej.

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna